- prowadzenie ksiąg rachunkowych
- prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów
- prowadzenie ewidencji przychodów dla ryczałtowców
- prowadzenie rejestrów podatku VAT
- sporządzanie deklaracji podatkowych: PIT, CIT, VAT, INTRASTAT
- sporządzanie sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa, zestawienie zmian w kapitale własnym, rachunek przepływów pieniężnych) oraz raportów finansowych dla zarządu
- sporządzanie okresowych sprawozdań dla GUS i NBP
- udzielanie porad i wyjaśnień księgowo-podatkowych
- udzielanie wskazówek merytorycznych oraz niezbędnej pomocy w przypadku kontroli przeprowadzanych przez organy administracji państwowej lub samorządowej oraz w przypadku badania sprawozdań finansowych przez biegłych rewidentów
- prowadzenie ewidencji środków trwałych
- przygotowanie lub modyfikowanie planu kont zgodnie z wymogami sprawozdawczości polskiej oraz raportowania w ramach grupy kapitałowej
- monitorowanie należności i zobowiązań